Dlaczego meeting.pl?
Wieloletnie doświadczenie twórców meeting.pl w branży wydarzeń i spotkań zaowocowało powstaniem innowacyjnego narzędzia, które różni się od innych rozwiązań dostępnych na rynku.
Nie chcieliśmy stworzyć prostej wyszukiwarki obiektów i formularza do wysyłania zapytań, które następnie zamieniają się w ogromną liczbę telefonów i emaili. Również porównywanie kilkunastu ofert w różnych formatach nie pozwala na skuteczne prowadzenie negocjacji.
Dlatego też przyświecała nam idea prostego i efektywnego narzędzia do przeprowadzenia całego procesu zakupu wydarzenia: od wyszukania obiektów, poprzez stworzenie i wysłanie zapytania, analizę porównawczą, raporty, negocjacje po wybór najlepszej oferty i zamówienie usług.
Automatyzacja całego procesu w prosty sposób przekłada się na oszczędności dla firmy: Organizatorzy poświęcają mniej czasu na każde zapytanie dzięki czemu mogą prowadzić wiele różnych projektów jednocześnie. Ponadto zawsze dostępna i przejrzysta analiza porównawcza ofert pozwala na efektywniejsze prowadzenie negocjacji z Obiektami i wybór naprawdę najlepszej oferty.